მატჩი 19:50-ზედაიწყოდაისწუთშისაშუალოდ 252 ათასმამაყურებელმანახა.
მატჩი 19:50-ზედაიწყოდაისწუთშისაშუალოდ 252 ათასმამაყურებელმანახა.
სარეკლამო რგოლების განთავსების მიხედვით, სილამაზისა და თავის მოვლის კატეგორიაში 2018 წლიდან 2022 წლის 21 ივნისის ჩათვლით PROCTER & GAMBLE-ი, L'OREAL-ი და GLAXOSMITHKLINE-ი ლიდერობენ.
"სეტანტა სპორტ 1"-მა 7 სექტემბერს არხების ტოპეულში მეოთხე ადგილი დაიკავა წუთში საშუალოდ 18 ათასი მაყურებლით.